Grand Theft Auto: Chinatown Wars cheats

158

maart 21, 2009 door Tim

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Na de release van GTA4 is er eindelijk een versie voor Nintendo DS: Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Tegen alle verwachtingen in is dit een zeer uitgebreid spel met ongelofelijk veel leuke mini-games en opties. Zo kun je auto’s dmv. je touchscreen starten door met het alarmsysteem te prutsen, geweren in elkaar steken, ramen inslaan, enz.

Ze zijn daar bij Rockstar niet over een nacht ijs gegaan voor deze onderschatte draagbare spelconsole. Met een hoge framerate raast de actie op je scherm voorbij en kun je de straten van de stad onveilig maken. Leuk is dat er veel overeenkomsten zijn met de stad uit GTA4 wat de herkenning van het schuine bovenaanzicht vergemakkelijkt betreft je oriëntatie.

Maar goed genoeg verteld…
Tijd voor cheats!

Wapenset 1 R B R B
Wapenset 2 R A R A
Wapenset 3 R Y R Y
Wapenset 4 R X R X
Maximum armor L L R B B A A R
Maximum health L L R A A B B R
Wanted level met één omhoog L L R Y Y X X R
Wanted level met één omlaag R X X Y Y R L L
Explosive eagle L R X Y A B
Weer cheats
Zonnig A B L R
Extreem zonnig B X L R
Bewolkt X Y L R
Regen Y A L R
Veel regen A X R L
Onweer B Y R L
Mist Y B R L


Full Health & Armor
L, L, R, A, A, B, B, R

Lower Wanted Level
R, X, X, Y, Y, R, L, L

Raise Your Wanted Level
L, L, R, Y, Y, X, X, R

Wapen Set 1
R, Up, B, Down, Left, R, B, Right
Grenades, Nightstick, Pistol, Minigun, Assault Rifle, Micro SMG, Stubby Shotgun

Wapen Set 2
R, Up, A, Down, Left, R, A, Right
Molotov, Teaser, Dual Pistols, Flamethrower, Carbine, SMG, Dual-barrel

Wapen Set 3
R, Up, Y, Down, Left, R, Y, Right
Proximity Mines, Chainsaw, Revolver, Flamethrower, Carbine, SMG, Dual-barrel

Wapen Set 4
R, Up, X, Down, Left, R, X, Right
Flashbang Grenade, Baseball Bat, Pistol, RPG, Carbine, Micro SMG, Stubby Shotgun

158 thoughts on “Grand Theft Auto: Chinatown Wars cheats

  1. sass zegt:

    Deze Cheat is Gaaf X, R,R,R (uitgespeeld)

  2. Twan de Vries zegt:

    zijn er niet meer cheats

  3. is er een geld cheat ik moet 5000

  4. andre zegt:

    is er ggeen cheat voor geld of heli?

  5. tim frijters zegt:

    is er geen geld cheat

  6. andre zegt:

    Zijn er ook codes voor money

  7. iemand zegt:

    ik wil een cheat van een heli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. arthur zegt:

    ik wil een geld cheat hoe kan ik anders een huis kopen!!!!

  9. jordi zegt:

    me die bovenste code kan ik spel ni uithebbe ? geld cheat !!

  10. jojo zegt:

    die bovenste cheat werkt nie

  11. freddy zegt:

    er moet een geld cheat zijn

  12. dj max zegt:

    er zijn geen geld cheats die moet je zelf doen door drugs te verkopen

  13. Mathijs zegt:

    er is wel een geld cheat: R, A, X, Up, Down, Right

  14. piet zegt:

    hoe kom je aan drugs

  15. lol zegt:

    hallo helicopter cheat nogig

  16. Is er een geld cheat?

    @ Mathijs: Die cheat doet het niet. Jammer :).

  17. kevin zegt:

    als hier iemand een cheat weet wil je dan een reacktie plaatsen of stuur een I-meail naar

    kevin-vos@live,nl

  18. emre zegt:

    man heb je hier meer geld de kunnen verdienen of van vorm veranderen zeg het da,n alstublieft emreoztas1998@hotmail.com

  19. Mike zegt:

    waar kan je drugsdealers vinden

  20. Mike zegt:

    waar zijn drug dealers

    • nick zegt:

      drugs dielers ken je vinden in je lijst ga naar het hoofd en daar staan allemaal druges dielers klik op een drugsdieler ga naar exit en het spel zeg waar je heeen moet:D

  21. TymenIsCool zegt:

    Jullie zijn dom en gek……..
    Klik op de map, en klik op drug’sdealers….

    Zoooooo simpel…….
    Ik heb een te gekke code/cheat….
    Heli cheat: x, y, b, a, up, down, b, x…..
    Duh…….

    En: 250.000 money: up, links, x, down, rechts, x
    Hoe logish domme zakhooien!

  22. Supermeidd zegt:

    heeft iemand cheats voor heli en geld ?

  23. dylan zegt:

    wat is een cheat voor een helikopter

  24. dylan zegt:

    ik bedoel eigenlijk voor de ds

  25. dylan zegt:

    en die helikopter cheat doet het bij mij niet

  26. mathias zegt:

    kan iemand een helikopter cheat voor grand theft auto chinatown wars op ds aan me geven

  27. damian zegt:

    Als iemand een geld cheat/code heeft stuur hem dan naar dit andres;;; ajax-damian@live.nl

  28. dylan zegt:

    weet iemand waar ik heli kan halen en een formule r ik heb het spel op 73%

  29. rony zegt:

    weet iemand geld codes

  30. markurius zegt:

    een geld cheat is: x,y,up, down x, y b

  31. faysal zegt:

    he die cheats doen het niet wat ze zeggen we hebben het over ds ja en ik denk dat dat niet bestaat voor geld ik heb het ok nodig als er is ik heb gelezen dat dat niet bestaat en nog en vraag kan je vliegen in het spel met en heli ik weet niet of dat bestaat zeg even of je en heli kan bestuuren want dat wil ik ok ;)

  32. oknan zegt:

    de geld cheat doet het bij mij niet!!!!!!!!!!

  33. chrisie387489 zegt:

    er zijn wel heli cheats en money cheats sukkels
    maar die zijn alleen te doen met action replay
    en dat kost geld maar als je die hebt hier is er een92222A30 00000000
    02222AF8 00000003
    D2000000 00000000
    voer dit bij de auto verkoper dat licht op de grens tussen boabo en rotterdam hill
    ga in de autoverkoper winkel de eerste auto is een horse ga naar de volgende en ga weer naar de horse dan vlieg je in een helikopter om hoog koop hem voor de prijs van de horse en je hebt hem her haal dit zo vaak als je wilt

  34. chrisie387489 zegt:

    formule r: sorry je moet bij elke street race een gouden medaile halen volgens mij
    want ik heb spel op 78%

  35. Damian zegt:

    heb iemand een geld code voor me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  36. De Hack Expert zegt:

    Nou er zijn wel geld cheats. Maar ik denk dat mensen neppe maken . Maar als je hem wil. Hier heb je hem:
    L, B, A, R, Y, X, R, L, A, X, select, start,
    PS: Als hij niet werkt. Je game is gepacht,
    Of je moet het onder een missie doen.
    Als het dan niet werkt.
    Patches gaan zoeken.

  37. jasper zegt:

    je kan in dit spel niet vliegen

  38. jo meester zegt:

    hoe kan je heli krijgen stuur hem dan op en ook geld codes

  39. nick zegt:

    wat is een geld en heli cheat?(voor de DS)

  40. saira zegt:

    Full Health & Armor
    L, L, R, A, A, B, B, R

    Lower Wanted Level
    R, X, X, Y, Y, R, L, L

    Raise Your Wanted Level
    L, L, R, Y, Y, X, X, R

    Wapen Set 1
    R, Up, B, Down, Left, R, B, Right
    Grenades, Nightstick, Pistol, Minigun, Assault Rifle, Micro SMG, Stubby Shotgun

    Wapen Set 2
    R, Up, A, Down, Left, R, A, Right
    Molotov, Teaser, Dual Pistols, Flamethrower, Carbine, SMG, Dual-barrel

    Wapen Set 3
    R, Up, Y, Down, Left, R, Y, Right
    Proximity Mines, Chainsaw, Revolver, Flamethrower, Carbine, SMG, Dual-barrel

    Wapen Set 4
    R, Up, X, Down, Left, R, X, Right
    Flashbang Grenade, Baseball Bat, Pistol, RPG, Carbine, Micro SMG, Stubby Shotgun

    Betere body armor
    voltooi 5 politie missies succesvol met een kill rate van 100%

    Oneindig sprinten
    voltooi alle 5 ambulance missies succesvol

    kogelvrije taxi’s
    voltooi 15 taxi missies achter elkaar in dezelfde taxi

    L, L, R, A, A, B, B, R
    Om je auto te repareren moet je erin zitten!

    X, R,R,R uitgespeeld

    geld cheat: R, A, X, Up, Down, Right

    250.000 money: up, links, x, down, rechts, x

    Heli cheat: x, y, b, a, up, down, b, x

    geld cheat is: x,y,up, down x, y b

  41. ajax zegt:

    er moet een heli cheat zijn

  42. ikke zegt:

    hoe kom ik verdomme aan een heli!!!!!!

  43. jesse zegt:

    ik heb alle huizen 100000 money en 95 weed 40 heroin 30 ecstacy 40 downers alleen nu moet ik nog meer money ! wie weet een cheat??? please mail me of voeg me toe op msn laterzzz

  44. fer zegt:

    we hebben over de ds stuur daar een heli of geld codes dat is voor iedereen handig

  45. hoe kan je de knipperlichten aan zetten

  46. ik ben cool zegt:

    ik heb een geld cheat hij is LRABR up down ABR

    als hij niet werkt mail me nickvreeker1998@hotmail.nl

  47. **** zegt:

    Ik heb een geld cheats:

    Ga 5 minuten op je kop staat gooi daarna je ds in een bak met water stamp daarna 5x erop en je heb (als je ds het nog doet) 5 miljoen op gta china town (ds)

  48. ik wil meer cheats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  49. eerlijk zegt:

    antwoord op knipperlichten als je in de auto zit op beneden drukken

    en wat leuks je kunt een kartwagen krijgen bij firefly island bij de kartbaan

  50. stefan zegt:

    ik wil een code voor een heli en geld maar hoe krijg is dat kunnen julie me helpen a.u.b
    dankje

  51. poep zegt:

    Je kan geen heli krijgen en er is ook geeen geld cheat

  52. DEMI zegt:

    ik wil een ceat voor de ds !! een geld code

  53. matthijs zegt:

    kan je de knipperlichten van een auto aanzetten?
    zo ja,hoe dan?

  54. poep zegt:

    er is een geld cheat rbupdowna

  55. joep zegt:

    kan iemand al die codes testen??? en dan de werkende bovenaan zetten?

    enne die code van meer politie:

    van achter naar voor geeft omgekeerde effect(minder politie)

    die werkt echt heb ik vaak g etest.

  56. iemand zegt:

    hey als je een cheat weet
    voor chinatown wars voor ds
    zeg het dan even heb er al een paar behalve voor geld als je ze weet email dan naar aronselonrijch2msn.com dankje

  57. jack zegt:

    deze geld kodes werken niet

  58. ronaldiniho zegt:

    als je in een tank zit moet je L inhouden om schieter van tank te busturen

  59. ronaldiniho zegt:

    ik heb alle cheats die hierop staan getests

  60. kan je in de metro of wat dat dan ook is
    en die knipperlicht werkt niet hoe zet je hem aan???? ik wordt er :crazy: van

  61. Hallo deze geld cheats hebben geen nut. ze werken allemaal niet denk na…( heb er ook geen verstand van ;))

  62. floris zegt:

    hee,

    ik wil een code voor geld voor de ds(gta chinatown wars) en wel nu!!
    hou me op de hoogte

    groetjes floris

  63. Thomas zegt:

    UP,DOWN,X,L,LEFT = word een vrouw

  64. Mike zegt:

    Hoe kan je je knipperlichten aan doen

  65. ben zegt:

    wie wilt er in een heli zitten doe de missie ‘slaying with fire’

  66. stefan zegt:

    DE dealers kan je vinden bij die blauwe koffers op je GPS. Je moet dan wel geld hebben :P. Ik heb 463.254 dollar (eigenlijk meer) Door dealen, taxi driver, brandweerman, politieman, en ambulance personeel. En natuurlijk al die missies. Ik rijaltijd in een FBI auto!

  67. stefan zegt:

    heroine verdient het best.

  68. ChinaTown Expert zegt:

    Hi.
    Geld cheats- Bestaan niet
    Helicopter cheats- bestaan ook niet.

    Hoe verdien je je geld dan?
    Vermoord mensen, met dit geld ga je Scratch Cards spelen. De groene kaarten zijn het beste.
    Of: Ga missies doen voor Kenny, Zhou, Chan, Lester en vele anderen.
    Na een bepaalde missie kun je gaan dealen.
    Heb je dit geleerd, kun je dit ook gaan dóen, ga naar je SafeHouse, sla op (Bank), als je later een mailtje krijgt van een dealer klik je op de groene knipperde tekst. Deze heeft vaak goedkope drugs die je voor hoge prijzen kunt doorverkopen.

    Mijn situatie:
    $137.815
    59 Heroin
    67 Coke
    133 Ecstacy
    118 Acid
    294 Weed
    50 Downers

  69. melvin zegt:

    geld code R ,a,x,up,down,right

  70. klaasie zegt:

    er bestaat geen code van geld of van een heli maar ik heb van een jongen uit mijn klas een code gehad en dan heb je alle missies uitgespeeld en kun je alles wat je in de missies leerd

  71. mickyboy zegt:

    er bestaat wel een geld cheat een vriendje van heeft hem zelf gazien hij had $999999.!!!!!!!!

  72. mark nouris zegt:

    geef me zoveel mogelijk cheats.
    die werken!!!!!!
    ik ben ook op hyves

  73. dylan the best in gta chinatown wars nintendo ds zegt:

    Is er geen auto cheat en een geld cheat of een cheat voor wapen zonder de letter R de in??????

  74. eeeeeeevvvvaaaaaa zegt:

    weet iemand plzzzz een code voor gta chinatown wars voor nds ik heb een R4
    kaart alleeen weet niet hoe ik aan geld kom kunnen jullie mij helpen hou me op de hoogt plzz alvast bedakt(L)(L)(L):P
    ltrrzzzzz XD

  75. djquitje zegt:

    julle zijn allemaal doem er zijn geen cheats voor ds gta china town wars

    je moet het lekker zelf doen in de egt wereld werkt het tog ook niet zo

    moet je naar mij kiken ik heb alles zonder cheats gedaan

    ik ben al op 70%
    ik heb alle huizen
    ik heb meer dan 450.000 (geld )
    ik kan alle autos kopen
    ik rij altijd in formule R en sabre GT en FBI auto en admiral
    ik heb een betere kogelvrijvest
    ik ben vuurbestendig
    ik kan oneinig rennen
    ik heb alle race trofenen
    en ik heb alle drugs trofenen
    ik heb als wapens bij me:
    refover – 775 kogels nu
    bazoka – 900 kogels nu
    rpg – 859 kogels nu
    shotgun – 900 kogels nu
    en 67 granaten nu
    en een honkbalknuppel
    ik heb drugs in de safehouse:
    200 downers
    400 weed
    350 acid
    300 ecstasy
    200 coke
    250 heroin

    ik doe nu in gta politie(in FBI car) en racen(in formuleR)

    dus met die cheats schiet je neergens mee op
    en als je heel goed in bent dan ben je nog amper op busted(opgepakt) of wasted(dood)
    ik ben busted:10x
    wasted:30x

    dus weg cheat en doe het op eigen kracht of je bent een watje
    dus suc6 heb je nog vragen stel maar aan mij en niet over cheats

  76. hank zegt:

    ik heb al mijn geld gekregen met drugsdealen nu heb ik 125000

  77. harry zegt:

    ik heb geld cheat hier heb je uhm oke

    druk dit in oke

    L,UP,RIGHT, DOWN,LEFT,X,Y
    DAT IS GELD CHEAT HIJ WERK WEL FACKING GOED IK HEB NU

    9999999 DOLLAR vet chill
    ik heb alle huizen die je kan kopen al gekocht

    hier hep je HELICOPTER CHEAT x,r,down,l,up dat is heli cheat

  78. HelpUS! zegt:

    IK weet geld cheats maar je hebd een r4 kaart nodig download dat spel en download r4 cheats codes door dat kreeg ik veel geld helicopter snel lopen en nog meeeeer cheats R4 kaart kun je vinden in een computer winkel game’s winkel of zo ik download de spelletjes gratis op http://www.ndsr.com

  79. Twan lum-chou zegt:

    als je een heli of geld wil moet je ds action replay kopen kan je gwn al die cheats.

  80. luuk glorius zegt:

    ik wil heel veel cheats

  81. help zegt:

    help ik heb een geld cheat nodig op gta chinatown wars (ds) ik wil er graag 1
    help en oneindig drugs hebben jullie die ook zeg dan ff

  82. krijg de kanker zegt:

    de heli code is

    lrxybaluktjetochniet

  83. hoi piepeloi zegt:

    er zijn geen geld of heli code!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  84. dikke aap zegt:

    vraagje als ik wapenset 4 in voer dan loopt die vast en weet iemand hoe ik aan een tank kom?

  85. kak zegt:

    e vindt de tank bij het vliegveld bij het gebouw onder die 3 wegen dicht tegen elkaar aan inde inham onderaan het gebouw

  86. rotkiv zegt:

    is er een cheat voor hoeren

  87. grand teletubbie auto zegt:

    jo people hoe koop je action replay

    formula r krijg je als je alle race,s brons hebt ga dan naar auto merchant in BOABO en dan kost ie 5000
    weet iemand hoe je rockstar social club doet ik wil xin missions en heb alle trofeen al

  88. grand teletubbie auto zegt:

    oh een tank ga naar Francis International Airport daar staat ergens een tank of koop voor 10 000 bij de auto merchant

  89. pim zegt:

    waar staan helikopter cheats

  90. Gta verslaafd zegt:

    je komt aan een thanks als je naar dat grote vliegveld gaat
    moet je effe rond kijken en dan zie je het van zelf!

  91. nicki zegt:

    heli cheat y y r l x x left

  92. Stefantjuh zegt:

    Hebt je eeen fantastise cheat mail hem ff door dan ben je echt heel Hipp
    Email: stefanschenaarts@live.nl dus hebt je een cheat mail me ff :P

  93. romano zegt:

    ik wil mony en een heli wil je die stuuren plyz ik heb hem nodig ik heb hem nodig kut hooft

  94. jorrit zegt:

    ik wil een helie of geld cheat maar kan die niet vinden kunnen jullie me helpen heb net alles gelezen niet zo’n succes he met dat geld en helie

  95. jorrit zegt:

    is er trouwens iemand nu online

  96. jorrit zegt:

    opeens doen zelfs de wapen cheats het niet weet iemand waar dat aan kan liggen
    niks doet het meer

  97. jorrit zegt:

    laat maar ze doen het alweer

  98. Meisjedatgeldcheatswil zegt:

    Yoowmensen!
    Ik heb alle geldcodes van deze site ge CTRL+C’d.
    Ik ga ze uittesten, ik hoop echt dat er eentje werkt, want ik heb een supercool huis gezien dat ik al maanden wil kopen,
    maar ik ben niet zo’n gewelddadig typje, snappie?
    En dus ging ik googelen, en nu ben ik hier (:
    Xxxxxx een lieverdjee

  99. nou ik weet het zegt:

    Zijn er geld cheats??! de wil ik

  100. faruk zegt:

    ik heb 1000000000000000 geld en nog anderen en als je dat wil weten te doen moet je een berichtje zenden naar deze e-mail faruk_2001dundar@hotmail.com (voor dit moet je een r4 kaart hebben en gta erop gedownload hebben)

  101. volvo v70 zegt:

    wat is de cheat voor knipperlichten

  102. faruk zegt:

    koop een r4 sukels daar moet je ceats op dawnloade g lord

  103. faruk zegt:

    ik heb een vriend met ceats

  104. faruk zegt:

    zonder action replay gewoon r4 dawnload ceats aub kutholas

  105. faruk zegt:

    ga nou mutiplayer bij gta ds chinatown rush bij games join nu

  106. maarten zegt:

    mensen doe niet stoer ik heb 3.456.143 $ ik lul niet

  107. de beste zegt:

    er bestaat geen cheat voor een heli ma je moet her hele spel uit spele en dan kan je een heli kope en voor money weet ik ni wie dit wel weet stuur een bericht

  108. de beste zegt:

    kent iemand minecrfat

  109. donut zegt:

    hou op met je gelul over geld cheats en heli cheats ze doen het allemaal niet!!!!

  110. Sylvano zegt:

    Als je in één snelle auto zit druk dan tegelijkertijd op b+y dan begin je snel

  111. rick zegt:

    reringhomoos dat jullie zijn

  112. Haung Lee zegt:

    Weet iemand iets voor die wade heston missie die heet wi-find????

  113. Lars De Jong zegt:

    Waar De Fack Kan Je Action replay Kopen Want Wil ff Halen Zeg ff Zo Snel Mogelijk!!!!!!!

  114. cheat master zegt:

    kan iemand me een geld cheat stuuren

  115. tjorre zegt:

    geld a x x y b y up down up down l r xxx

Geef een reactie

Kalender

maart 2009
M D W D V Z Z
« feb   apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 181,678 hits

My Bookmarks

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

