Assassin’s Creed

Een reactie plaatsen

maart 13, 2008 door Tim

Het is al een hele tijd geleden dat ik nog zo opgetogen ben geweest over een nieuw spel. Vol verwachting startte ik dan ook het spel op! En immuun dat ik aan het “wow”-effect ben bezweek ik direct onder het prachtige spel.

De gevechten en omgeving zijn gewoon machtig te noemen. Dankzij mijn GeForce 8800 GFX heb ik de zaak in full detail kunnen aanschouwen. Het detail en de uitgebreide locaties zijn gewoon te mooi voor woorden. Wie dit spel niet gezien heeft kan niet oordelen.

Een nadeel is de besturing op PC die je toch even in de vingers moet hebben alvorens vlot de bodyguards te lijf te kunnen. Het loop, spring en klim werk over de daken in de steden is geweldig en verslavend vanaf het moment je vloeiend je bewegingen kunt in elkaar kunt laten overgaan.

Score: 9/10

Geef een reactie

Kalender

maart 2008
M D W D V Z Z
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 203,525 hits

My Bookmarks

