Cabal Online

Een reactie plaatsen

maart 18, 2008 door Tim

Op aanraden van een vriend zou en moest ik eens kijken naar cabalonline.com. Zelf ben ik verre van fan van dergelijke “Fantasy Online Role-Playing” spelletjes omwille van het feit dat ze veel tijd in beslag nemen en uiteindelijk redelijk repetitief zijn. Wat mij de stap deed zetten is het feit dat dit een Europees spel is, daar waar het meestal in het Oosten eerst zijn intrede kent. Zo’n primeur om gratis een online spel te spelen wou ik niet afslaan.

Wat me de eerste dag heel hard stoorde was het programma om de gehele zaak binnen te halen. Na een goede 3u downloaden op mijn ADSL lijn met ettelijke server time-outs, was ik uiteindelijk toegekomen aan de eigenlijke installatie. Jammer genoeg verliep deze ook niet zonder problemen, maar goed … een gratis spel daar kun je nu moeilijk over klagen.

Maar goed uiteindelijk in het spel beland was mijn eerste indruk matig. Niet bepaald een handige besturing(maar als First Person Shooter veteraan ben je natuurlijk niet veel anders gewend). Het viel in ieder geval op dat het me stoorde.
Nog geen uur later stond het spel terug af en was ik al terug een spel Counter-strike source aan het spelen. Ik denk uiteindelijk dat ik het zal houden op snelle actie met korte pijn. Een uurtje spelen stelt ook niets voor in CABAL dus je moet al veel tijd op overschot hebben om alle zaken in het spel te kunnen benutten. Niets voor mij dus …

Score: 6/10

Geef een reactie

Kalender

maart 2008
M D W D V Z Z
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 203,525 hits

My Bookmarks

