Papa, ik ga miljonair worden!

Een reactie plaatsen

mei 13, 2008 door Tim

Zoals vele mensen mij kennen is geld een hobby als een andere voor mij. Maar toch had ik graag geweten of ik hiervoor wetenschappelijk psychologisch onderbouwd voor ben. Daarom heb ik me gericht tot de bekende site van de BBC, waar je allerlei leuke proeven kan doen.

Zo bleek oa. dat ik 1/8ste meer vrouwelijk brein had dan de gemiddelde man en ik een IQ van 128 heb.
Fijn om dergelijke zaken te weten te komen via enkele wetenschappelijk onderbouwde testen met duidelijke uitleg bij elk resultaat. Toen kwam ik in het lijstje mijn favoriete test tegen: “Mind of a Millionaire

Lees snel verder voor mijn persoonlijke resultaat!

Het resultaat is als volgt :

Doe zelf ook enkele leuke tests naar keuze: http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/

Geef een reactie

Kalender

mei 2008
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 203,580 hits

My Bookmarks

